יום ראשון, 10 ביולי 2011

סטיילינג? - אולי תמציאי לזה שם אחר...?

המון נשים לא לוקחות סטיליסטית ובדיוק את אותן נשים אני רוצה כלקוחות. למה? כי אני מאמינה שמה שאני עושה הוא קצת שונה. קצת אחר. אז למה לעזאזל אני לא מצליחה לקרוא לזה בשם?
נכון, למדתי סטיילינג. ונכון, למדתי בשנקר. למדתי גם על אופנה, הפקות אופנה, מותגים, מגזינים ועוד... אבל לא בשביל זה אני פה.
יש לי אג'נדה מאוד ברורה ויש לי מסר על פיו אני פועלת.
אני חושבת שכל אישה יכולה להיראות טוב אם תדע להתלבש נכון.
אני רוצה לעזור לנשים לעשות את זה מבלי לגרור אותם למסע קניות מפרך ומבלי שתיאלצנה לחדש את כל המלתחה שלהן.
אם תשאלו אותי מיהי הלקוחה שלי - אומר לכן שהיא לא ממש אוהבת אופנה. לא תמיד מבינה בה.
אומר לכן שהיא בד"כ אישה שלא תיקח סטייליסטית
אומר לכן שהיא לא מרוויחה מיליונים ולא תפנק את עצמה ביותר מדי מותרות או דברים שאינם הכרחיים, אלא לעתים.
אומר לכן שהיא אשה שאוהבת ומכבדת את עצמה ואולי פשוט רוצה להיראות ולהרגיש קצת יותר טוב ממה שהיא.
אומר לכן שהיא יכולה להיות כל אשה. כמעט.
אם תחפשו אצלי מותגי על, היכרות מעמיקה עם עולם האופנה והזוהר - לא הגעתם למקום הנכון.
אם תחפשו אצלי את "משטרת האופנה" וקטילה של ידוענים שנתפסו לובשים חליפת חלל לטקס האוסקר - לא בטוח שתמצאו. אני עושה את זה לעתים בהרצאות שאני מעבירה, אבל משטרת האופנה לא נכנסת לבית הלקוחה. רק אני.
בבית הלקוחה אני נטו בשבילה. מבינה אותה, את צרכיה, את חיי היומיום שלה ואת מה שיש לה בארון - החל מזכרונות ילדות, עובר דרך היסטוריה משפחתית וכלה בבגד המלווה את חייה.
אני עוזרת לה להתנקות.
להתנקות מבגדים שלא נלבשו,
להתנקות משדים שכלואים בארון
להתנקות מזרות הגוף
להתנקות ממיתוסים ומדיעות קדומות
להתנקות מהבלבול וחוסר הידיעה של מה לעזאזל מתאים לה...
אני עוזרת לה להרגיש טוב עם הגוף, עם בגדיה, עם חורים וחסרים ובעיקר - עם עצמה.
אז מי רוצה לומר לי איך לעזאזל קוראים למה שאני עושה?
באהבה רבה,
הדס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה